Äntligen

har jag kommit fram till hur jag vill att min blogg ska se ut (typ) så nu får vi se hur länge detta håller!

Kommentarer ang. gårdagens julefest är kanske på sin plats? Ska jag börja kanske?
Blev, efter mkt virr från D's sida upphämtade på centrelstationen och skjutsade till ett hotell ca 1 timme utanför CITY. Där spisde vi ett norskt julbord (inga köttbullar, prinskorvar eller janssons...). Där fanns en massa skit som inte var värt att äta, men vi lyckades fastsälla att det som vi kallar "
julskinka" i Sverige är inte det i Norge och det norrmännen kallar julskinka är vad vi kallar "bror jacobs rökta skinka". Hajar ni?
30 minuter senare var vi späkta (?) och alkoholsugna. Stegen styrdes mot baren och kvällen inleddes!
Med tanke på att det var öppen bar kunde det sluta i vad som helst vilket det tråkigt nog inte gjorde även om D gjorde sitt bästa!
Efter en ansenlig mängd cosmopolitans och 2 inviter från inte helt fula norrmänn kände jag mig assnygg och min inställning till Norge betydligt mildare (jag menar uppraggad av 2 norrmänn efter bara 7 dagar när jag kanske blivit uppraggad 2 gånger under HELA mitt liv i Sverige, kan det bli bättre?).
En helt normalt trevlig kväll med trevligt festfolk där chefen som sig bör blev fullast!

Cosmo- min boj i bukten, söta D och jag pussas, i bussen på väg hem.

Kommentarer
Postat av: Elin

men shit det har jag inte ens tänkt på.. nej då e jag glad att det kom från en okänd :) Men stackrs sate, tänk dig själv vilken oro.. :) Hoppas du får en god morgon :)

Postat av: Evelina

oj vad gör man i norge? =)

2007-12-10 @ 08:53:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Elin

ja verkligen... Vad har du för planer idag då?

2007-12-10 @ 10:24:45
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback