Hata Hua Hin!

Nu sitter jag här, skulle egentligen börjat "jobba" vid 10, men det är ju så skönt att sova! Jaja, det gör inget om jag börjar måla lite senare! Får iaf ihop lite pengar och det är bättre än att sitta hemma... Nej, vad säger jag, vem bangar för att ligga inne och läsa en grå dag som denna?

Ska passa på och tipsa dem som ev. ska resa till Thailand, närmre bestämt Hua hin: åk inte dit! Det är en skitäcklig stad där hundarna skiter på trottoaren precis bredvid thailändarnas stekbord, det ända stället där man kan se råttor i dagsljus och där finns lätt flest kackerlackor/ m², SÅ äckligt! Stranden ska tydligen vara en av Tahilands finaste, men det är den INTE! Har varit på väldigt många ställen i Thailand och Hua hin är värst!
Japp, nu känner jag mig jätte jättesnäll!

Här kommer några bilder från kackerlacksfria Kambodja!
 Så sorgligt, men dödligt vackert- Killing fields i Kambodja.
 Lien flicka med stora spindlar!  Kambodjas näst största stad!
 Monsunregn!
I love U, Kambodja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback