Here we go again!

Idag har jag bestämt mig för att jag SKA simma! Jag måste ju ändå duscha liksom...
Dras fortfarande med dilemmat om jag ska åka till Polen och börja studera till läkare i 6 långa jävla år eller ska jag följa med D till Norge och jobba ihop en jävla massa pengar och börja nästa år så att D kanske kan följa med?
Vet att jag aldrig kommer att klara vara utan honom så länge och han vill ju INTE följa med...vet man ska följa sin dröm och det är jag beredd och göra, men ändå...

Lite roliga bilder från Thailand:
 Bangkok I love U!    Svettigt värre eller? Mysigt..
. Pälsmössa och packning!   Det var ju billigt!
 What a beautie!
    Chip!   Jag älskar denna bilden!  Ao nang, Thailand!


Kommentarer
Postat av: m

Jag behöver förslag på slogans kolla min blogg och rösta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback