Var det värt det?

Kräftskiva 07 blev en blöt historia! Pinsamt nog var jag så jädra trött vid 2- tiden att jag satte mig i en stol och somnade- nu vill jag poängtera att jag INTE däckade, eftersom när man däckar är man inte medveten om att man väljer att sova! Så det så... ;)!
Iaf, när jag äntligen kom hem vid 5- tiden hade jag såklart inga nycklar med mig och D sov (han hade åkt hem innan mig för att träffa en kompis)! Så där stod jag och bankade innan jag fick bege mig hem till mamma och sova där, kul! Saken blev ju inte bättre när jag gjorde ett nytt försök och väcka D vid 1 idag- han sov fortfarande som en stock med mobilen på ljudlöst! Kul, fick stå och banka tills kl 2 då han behagade sig att vakna!

  
Men inget ont som inte för något gott med sig, D har nu sagt att som plåster på såren ska han laga en jättefin middag ikväll OCH han har tom rengrot vår halväckliga mikro! Fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback