Alex Schulman skild?

För några dagar hade jag värsta cp-drömmen och, som alla vet, måste man berätta om sin dröm om man inte vill att den ska bli verklighet:
Det hela började med att jag och D var ute och festade i vad jag tror var Stockholm (saknad efter vivi lite föööör intensiv?). Efter ett par stadiga drinkar befann man sig plötsligt i ett annat budoir- rum där vi hade fullt upp med att röka på...? Vill nu påpeka att jag ALDRIG gjort detta (och då har jag ändå tillbringat min tid i röka-staden Byron bay), så efter att ha dragit ett bloss och inte kännde ngt, drog ngr till!
Därefter blir det ganska förståligt lite luddigt, men det slutar med att jag vaknar upp i ett knallblått rum i en säng tillsammans med
Alex Schulman och Claudia Galli, ni vet hon från Skilda världar!?! OBS, ingen sexuell spänning vad jag kan påminna mig! Detta i sig är ju lite konstigt eftersom han är gift och när jag frågar varför han inte sover med sin fru blir han sur och vänder sig bort från mig. Hmmm...? Kastar en blick på klockan och hon är 18.47 dagen efter, SHIT! Har sovit hela jävla dagen! Pratar sedan i telefon med D som såklart undrar var fan jag är och sen.... Japp, sen då? Dröm over and out.
Fritt fram för tolkningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback