Avkryssat från önskelistan

Som ni kanske fattat av tidigare inlägg fyllde jag ju 22 år i lördags! FAB! Nu är jag VUXEN, 22 känns som en "vuxenålder"! Men det är ganska ok, har ju redan gjort den obligatoriska jorden- runt-resan och nu flyttat till annat land så jag e ok, jag kommer överleva detta också!
Alltså: lördagen firades med gullet som gjorde frukost till mig och sedan sa "jaha och nu vill du väl ha dina presenter"! Haha, han vet verkligen hur han ska lägga orden! Fick en huvudmassage-grej från coolstuff.se som är helt makalös! Man ryser på RIKTIGT av välbehag! Fick också Timbaland-skivan och Foo fighters nya! Alldeles perfekta presenter!
Därefter följde pepparkaksbak (de blev stenhårda) och pyntning av vår julbock (bilder kommer sen). Sen bjöd D på en gourmetmiddag från Burger King som vi åt vid en busshållsplats! Romantiskt...!
På kvällen såg vi "den gyllene kompassen" som enligt mig var SKITDÅLIG! Mer klichéfylld film med överspelande skådisar och asjobbiga ungar får man ju leta efter! Missförstå mig inte, jag älskar fantasy/äventyrsfilmer, men jag HATADE denna filmen! D tyckte dock att den var bra!?!
En mycket bra dag, men jag saknade mamma, hannes och kåt-annie!

Sten- pepparkakorna
 

Kommentarer
Postat av: mamma helena

saknar dig med, å det känns konstigt utan dig här! kåt annie lennox e inte kåt längre....

2007-12-18 @ 10:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback