Rapport nr 1

Och så var vi här!
 Till min och D's stora förtjusning verkar vi ha hamnat mitt i ett rikemansområde med en massa LYXhus och havsutsikt! Lägenheten är SUPER, så jag tror den blir jättefin när vi fått upp allt!
 Men visst känns det... Det är liksom vemodigt att lämna mamma & co och inte få träffa dem så mkt man vill, att inte känna ngn här och det är lite jobbigt att inte känna till omgivningen, kommunikationer osv, men det kommer väl?
 Färden gick bra, men det var GANSKA trist att sitta i 9h och bara glo (mmm just det, jag fick köra i 1h...). Dessutom irrade vi runt i Gtb efter vår jävla soffa, men nu e den på plats, stor, vit och... ja, jävligt stor!
Nu sover D och jag sitter och kollar in norska MTV (inget speciellt). D börjar ju jobba imorgon, kan tro han är nevös det lilla livet!

Lycka till gullet, detta fixar du!

Kommentarer
Postat av: Martina

hehe jepps det va jag! jodå... det är ju som vanligt här med jobbet och så. det låter ju som en bra lägenhet ni fått! har du något jobb i norge? eller nåt på g? kram!

Postat av: mamma helena

saknar dig/er sååååååå mycket, men vi syns ju om några veck igen. älskar dig mest mitt liv. mamma

2007-12-04 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback