Välkommen nr 22!

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!
Nu har klockan slagit 00.00 och det betyder att jag (i princip) är 22 år! En gammal nucka alltså, ska dock inte fira eftersom jag ska jobba hela dagen... Kul, jättekul verkligen...
Man börjar fundera lite på det här med livet ibland, om att ta vara på tillfällena med de man verkligen älskar och håller kära. Det är så synd att vi inte förstår förrens det är för sent hur mycket mer vi skulle vilja göra i livet och hur mkt mer vi skulle vilja göra för våra medmänniskor... Jag ska försöka göra allt som står i min makt till att vända detta för mig själv, jag ska ta tillvara på dagarna och den tid som jag lyckligt nog får tillbringa med mina kära.
Jag ska försöka uppskatta den frihet som vi i Sverige (Norge) blivit "blessed" med och göra saker som JAG verkligen vill göra innan dagen D kommer! Jag ska skaffa ett jobb som jag verkligen trivs med istället för att tillbringa åtskilliga timmar varje kväll i ångers över kommande arbetsdag...
Om jag bara FÖRSÖKER tror jag att jag kan en dag somna in med ett nöjt sinne och ett leende på läpparna...

Lååååång inlägg, jag vet! Heder till er som orkat läsa detta!

Kommentarer
Postat av: Egoina

grattis!!!

Postat av: Sandra

Svar: Haha håller med dig! Seth är definitivt, utan tvekan, bäst!

2007-12-15 @ 07:48:43
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Hanna

ja men greveholm är bra :D

2007-12-15 @ 09:40:23
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Elin

men jag fattar inte.. har du läst frågorna ordentligt för... testet är ju bra. Är du endast attraherad av det motsatta könet? Svarar du ja, då blit det ju inga poäng...
Vad gör du idag då?

2007-12-15 @ 11:22:37
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Martina

grattis izabella!

2007-12-15 @ 19:13:06
URL: http://martinan.blogg.se
Postat av: Peter

Ha den äran Izabella! Jag tror dock att du har ett tag kvar innan du kan kalla dig gammal nucka. Än en gång. Ha den äran hälsar jag, Helena (min sambo alltså), mormor och morfar.

2007-12-16 @ 03:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback