Imorgon smäller det!

Idag har varit kaos! Allt som man inte fixat innan måste man fixa idag, papper, intyg på engelska, löner som man inte fått, provpackning etc! Jag fattar inte varför min ryggsäck är så tung- har ju plockat bort allt jag vill ha med mig...!
Ikväll ska vi ha "avskedsfest" för mig och D ifall ifall vårt plan skulle störta eller så :). Sista chansen att supa med kompisarna- och släktingarna med för den delen (min familj är inte som andra, mamma är min bästa festkompis!).
Vi åker till Kastrup kl 00.00 imorgon... Jag kan inte fatta att vi redan/äntligen är framme vid vårt avstamp!?! Stackars D är så stressad och förvirrad inför resan- tur att han har en tjej med sig (jag) på resan så att han inte hoppar av i Austria istället för Australia, som enligt honom är samma sak!
Nästa gång jag skriver kan det hända att det fattas å, ä och ö, men men- man vänjer sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback