3 dagar kvar...

Nu börjar den STORA nedräkningen! Åker till Malmö/Köpenhamn på lördag kväll/natt ochdå finns det ingen återvändo...!
Jag är jätte, jätte, JÄTTEnervös för att det inte kommer att bli som man tänkt sig, eller att det kommer att bli värre! Men vad ska man göra liksom?

Nu har jag dessutom börjat oroa mig för hur jag ska fixa med ansökningarna till universitet etc. när jag befinner mig på andra sidan jordklotet! Får väl fixa det på internet, för ber jag mamma göra det blir det definitvt FEL!
Etta på min "vill bli-lista" är så klart läkare, vad ska man bli om inte läkare liksom! Då känner jag att jag kan dö nöjd.
Tvåa är veterinär- jag ÄLSKAR djur och sätter för det mesta dem högre än människor. Någon måste tala för de små liven!
Trea är journalist och det är jag ju på god väg att bli nu ändå : )! Det är ngt väldigt meningsfullt med att kunna förändar bara ngr få människors syn mha sina egna ord!
  

Jag vill inte sitta i kassan på ICA eller jobba på ngn jävla telenorkundtjänst! Jag VILL inte, därför SKA jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback