I'm so sorry...

Jag tycker så synd om mig själv nu- är så himmla, himmla trött och ledsen. Men jobbigast är nog att jag känner mig så jävla hopplös och hjälplös... Jag tänker på ALLA där ute som jag inte kan hjälpa, alla fattiga, hemlösa, misshandlade och främts av alla, alla olyckliga! Jag tänker på de som är mobbade, ledsna och övergivna och det känns bokstavligen som att mitt hjärta ska brista... Det gör fysiskt ont i kroppen- i min axlar...Jag tänker på alla övergivna, hemlösa kattungar som fryser ihjäl i kylan där ute och som jag inte kan hjälpa...
Detta är inte normalt tror jag, jag tror det kallas "världsångerst"...

PS: Kollar på "jag kan inte sluta ornanera" på kanal 5 och där är en gaykille som är så söt och det är så synd om honom för han e så ledsen och han vet inte hur han ska kunna sluta...! Lilla vännen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback