Lär känna mig!

PERSONLIGT

1. Vad heter du?
Izabella
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Izabella är ju rätt exotiskt, men Alexa e rätt fint...
3. Vilka andranamn tänkte dina föräldrar ge dig?
Det va inget snack om saken- Olivia blev det
4. Vilket stjärntecken är du?
Skytt
5. Vart bor du?
Kristianstad, snart i Sydney!
Operahuset i Sydney
6. Bott utomlands?
Japp
7. Flyttat antal gånger?
9 gånger...
8. Vart skulle du vilja bo?
I love Köpenhamn och Lund!

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
1,68
2. Hur mycket väger du?
jadu... vill inte veta.
3. Hårfärg och frisyr?
jätteljus
4. Ögonfärg?
Grågröna- efter pappa
5. Mest nöjd med?
Gillar min vader :)
6. Minst nöjd med?
MAGEN!
7. Skostorlek?
38
8. Glasögon?
Nej
9. Har du några piercingar/tatueringar?
Hål i öronen och vet faktiskt inte om hålet i näsan finns kvar...?

FAVORITER

1. Filmer?
Pirates!

2. Låtar?
De flest låtar av U2, jewel är också väldigt bra...
3. Årstider?
Vinter- då fyller ja år och det e mysigt!
4. Mat/dryck?
Alot! Allt med tzatsiki! Gillar alkohol också!
5. Djur?
Katter! Finns det ngt sötare än kattungar?
6. Färg?
Grönt och svart
7. Parfym?
Brittans "Fantasy"
8. Tv-program?
Grey's anatomy, Lost och Seinfeld
9. Sysselsättning?
Jobbar nu...Men kommer snart att vara på resande fot i 5 månader!


KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
Jag har en svart trenchcoat, en tunn grön estetjacka och en brun skinnjacka som jag ständigt växlar mellan.
2. Vad använder du just nu för skor?
Mest mina rutiga- eller skinnvans!
3. Favoritfärg på kläder?
grönt och svart- se ovan typ...
4. Favoritmaterial på kläder?
?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
En massa fina klänningar!!
      
6. Favoritaffärer?
H&M, zoovillage.se, o alla de här lite "svåra" affärerna...
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
I princip 100 kr...gud va fattig jag är...
8. Favoritmärke?
Gillar alla märken, men balenciga har very nice grejer!


GREJER

1. Plånbok:
En svart ful sak.
2. Tandborste:
Rosa
3. Smycken:
Jag är beroende av mina armband, har alltid minst 10 stycken. Gillar örenhänge skapt också!
4. Solglasögon:
Stora bruna Nicole Richie- glasögon
Underkläder:
Hipsters
6. Nagellack:
Ljusrosa
7. Mp3:
Sony Ericsson- rosa/lila
Mobil:

motorola v3 blå för tillfället, egentligen en Sony ericsson Z800.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback