Ett nytt liv!

Jag har bestämt mig för att göra något vettigt med mitt annars ganska meningslösa och elaka liv. Jag ska starta en fond! En fond till förmån för hela Kambodjas befolkning!
Jag besökte detta underbara land för ett par månaders sen och både landet och människorna lämnade ett större intryck på mig än vad jag nog fattat förens nu!
Kambodja är ett av världens fattigaste länder och de om några förtjänar VÅR hjälp i form av pengar så att de kan utveckla sina skolor och sjukhus etc!
Jag är inte riktigt klar över alla detaljer, men pengar ska samlas in, skänkas och redovisas! Allt NI behöver göra är att skänka den där femman som ändå bara ligger där i plånboken så kanske, kanske ni räddar ett liv!
Återkommer med mer info så fort jag fattat vart jag ska börja...

Kommentarer
Postat av: martina

hej hej! jodå det funkar... själv? såg att du flytta den första december... ellerdu flyttar innan? jag är kass som inte hört av mig jag vet. billiga vans finns kanske på zoovillage.com deras street outlet. eller caliroots.com...
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback