Hjälp sökes

Tjena!
Det var ett tag sen jag orkade mig in och snacka som bara jag kan ;)!
Har jobbat och jobbat- bella needs some new furnitures till lägenheten, förhoppningsvis, förhoppningsvis
denna!
Visst, den ligger utanför "city" och i en källare, men det är en fin källare, 5 min från havet, 3 min från tunnelbana och NYRENOVERAD!
Ge.mig.nu.nej.allvarligt.GE.mig.nu!
Lätt att jag ska ha min fina vita soffa om jag så måste sy varenda stygn i den själv (orginalet e ju gaaanska dyrt, tom för att vara IKEA)!
Så snart blir man alltså Oslo-bo och jag kan i princip INGEN norska!
Behöver serious hjälp med lite fraser och glosor- help me?

Later!

Kommentarer
Postat av: lookoverhere

mohahaha, eller hur!!:P

kram!

Postat av: Anastasija

Svar: Tack så mycket! Vad kul att du kikade förbi, kika gärna förbi fler gånger =) Kram

2007-11-12 @ 18:42:56
URL: http://anastasija.blogg.se
Postat av: Sign. Anz

Svar: Det var min tanke oxåmen jag skrev inget.. har redan skrivit massor med hatiska saker om dom hahaha

Ha en bra kväll!

2007-11-12 @ 18:48:17
URL: http://dissadnr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback