Nummer 1!

ÄNTLIGEN LEDIG!!!!!! Fan vad jag INTE gillar att måla stall mer!
Men skit i det- ska ju fan flytta till Oslo den 1a dec! Iiiihhh vad nervigt! Gillar dock arbetspolitiken/moralen/klimatet/what ever som verkar råda, för efter att man skickat iväg sina jobbansökningar så vill de faktiskt att JAG ska komma på intervju/provjobba! Jag antar att jag anses smartare för att jag är utlänning/svensk (vad är oddsen för det?)!
Undrar förresten om man kommer att stöta på några fördommar nu när man blir "blatte", eller kanske rättare sagt "svenne", kanske lite glåpord på gatan, förföljelse, hot och diskriminering(?) etc? Hade ju varit lite underbart exotiskt sådär...
Nej, nu ska jag leta billiga vans i MIN storlek (statans 38:or försvinner alltid först) och sen ska jag på massage! LYX!
God, vad jag skriver bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja, det är ju absolut ett alternativ alltså..

Postat av: Sanna

Tja! Jag håller också på att leta efter ett par Vans. Vet du var man hittar billiga sådana? :) Tack på förhand

2008-01-03 @ 17:04:51
Postat av: Sanna

Oj, glömde skriva min blogg ;) Hör gärna av dig.

2008-01-03 @ 17:05:25
URL: http://sanniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback