Spänd som en fiolsträng

Allra först: Neeej Maria- jag avslöjade inte slutet...eller?
Idag: Hälsat på mormor, peter och H2 (sköna helena), handlat kött för 1000 spänn, flyttat kartonger, tvättat knutar, böjt gräs och....nej, nu börjar det glida iväg lite här! Ni fattar säker att jag haft SJUKT mkt att göra idag! Om exakt 30 minuter ska jag ligga och fisa i soffan, smaskandes på en pepparkaksgumma och kolla på "på spåret"! Jaaaaa, äntligen är mitt "guilty pleasure" tillbaka!
Imorgon gäller det förresten- godbye Sweden, hello Norway! Om vi kommer fram dvs, 9 timmar i bilen med...ja, med mig kan ta död på vem som helst!

Kommentarer
Postat av: Martina

det va jag martina som frågade om du avslöjade slutet... vilket jag upptäckte igår kväll när jag läste färdigt boken att du inte gjorde. ha så kul i norge. vad hände förresten förra helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback