Utropstecken!!!!!

Ibland undrar jag verkligen hur jag och D fortfarande lyckas hålla ihop trots SÅ många olikheter och tjafs! Varför bråkar vi så trots att vi (iaf jag) älskar varandra? Är skitnervös inför Oslo, med all jvl rätt, ska ju börja ett nytt liv for fuck sake! Det betyder dock att jag och D bara har varandra, eller ja... att jag "bara" har D...
En sak jag stör mig på är att han kan komma och kalla mig "mammig" etc. bara för att HON ÄR DEN ENDA JAG HAR! Grejen är att han är precis lika mammig/pappig som jag om inte mer och det vet han! Skillnaden är att jag inte är "rädd" för mina föräldrar, jag vågar säga min mening OCH jag stryker ALDRIG medhårs pga av att jag är "feg"!
Jag VET även att jag är jävligt lyckligt lottad att ha den familj jag har, trot alla svårigheter, för den är ÄKTA! Och för en skytt är ärlighet den viktigaste egenskapen man kan ha!
Det blev många cituations-tecken här men ni får överleva det!
Jag vet att denna text kan väcka arga känslor, men det är sådant man får ta när man är beredd att säga sin mening!
Lär dig stå på egna ben innan du kritiserar andra!

OBS Uppdatering:
Detta är inget personligt angrepp. Innehållet i detta inlägg är enbart riktat mot mig och D och har inget med hur våra föräldrar uppfostrat oss, utan enbart hur vi beter oss mot andra. Vi är i regel de enda som kan förstå detta inlägg och dess innebörd.

Kommentarer
Postat av: mamma helena

snyft...jag gråter när jag läser, men familjen e viktigast, å den blir mer viktig när man har gått igenom det vi har gått igenom,.. för oss, du jag, o hannes ånnu närmare varandra! å jag e ockaå mammig, man behöver sin mamma...

2007-11-29 @ 14:52:48
Postat av: Maria

det är bra att ni kunnat ta igenom svårigheter i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback