Utspökad, bokstavligt talat!

Valde att inte förstöra min fina brudklänning som det var tänkt utan 5 minuter i 4 (stängningsdags kl 4) så kutade jag in på röda korset och snappade åt mig en blå kavaj och en skotsrutig kjol. Tanken var att jag skulle vara den elake chippen/japanaren (japanskan?) som slås med klot på en kedja i Kill bill- ja, jag vet, det blir lite mkt kill bill nu, men I like it!
Alltså, kvällens outfit: vit skjorta, slips, kort kort kjol, blå kavaj, svarta knästrumpor och klackarskor! På det plattångat hår och en jädra lugg (var dock fortfarande blond fastän karaktären krävde svart, men det SKITER jag i- jag gör inte VAD SOM HELST)! Blev ganska lyckat och tillsammand med D som var utklädd till mumie och Vivi som var en älv-alv gjorde vi Gärds Köping till ett osäkert ställe!
....Iaf i säker 2 timmar, sen däckade D i ett omklädningsrum...!
Bilder kommer senare!
image226
Exatkt så här så jag ut! Kanske...? 

Kommentarer
Postat av: Martina

har du festat i gärds köpinge? där bodde jag dom 13 första åren av
mitt liv! hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback