Bokmonster

Alltså idag är jag trött! Simmade 1300 m innan idag och allt jvl klor gör mig sååå trött! D är inte heller så pigg, han har jobbat hela dagen , lilla babe- gå och lägg dig!
Nu är det final i "so you think you can dance", men jag orkar inte vara uppe och kolla, gött att jag då redan vet vem som vinner, mohahaha!
Ska lägga mig med min David Nicholls- bok och gotta mig. Jag har verkligen märkt att jag kan bli riktigt läsberoende när jag väl "kommit in" i en bok. Jag kan inte koncentrera mig, inte gå ut eller ha/ va besök etc. eftersom jag bara vill hem/tillbaka till min bok och LÄSA! Jag blir som ett monster, ett...ett BOKMONSTER!
En god bok är den bästa huvudkudden

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj tack så mycket! :) Det var ett tag sedan jag köpte den dock. Vet inte om de har kvar den..

Postat av: Sara

skaffa sånt låna och läs på bokia så kan du läsa hur mtk du bvill under ett år, skitbra =)

2007-10-03 @ 14:34:31
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback