Bröstchock på badhuset!

Jag tillbringar ganska mycket tid på badhuset och det är en sak som fått mig att tänka efter lite extra.
Varför måste tjejer ha överdel på sig, t.ex. bikinitop eller baddräkt när inte killar behöver det? Jag menar, vissa killar har ju fasen större bröst än vad tjejerna har! Varför ska vi behöva dölja våra bröst när inte de behöver, vad är minst stötande egentligen? En topless tjej eller en fet karl med hängpattar!?!
Hade vi tjejer försökt att yrka lite jämställdhet genom att vägra överdel hade vi blivit tillsagda att antingen gå ut eller till psyket (i princip)!
Nej, alltså jag tycker att det är fel- även om vi inte vill slänga med brösten i vädret så borde vi iaf kunna!

"Tjejer under 30 år borde inte vara tvingade att ha överdel på sig..."
/ citat från D.
167956-176

Kommentarer
Postat av: mamma helena

ha ha...inte över 40 va?

2007-10-12 @ 15:26:49
Postat av: Anna

Hehe.. Aa visst har hon!! Ditt e också fint!! Hihi..

Postat av: Stephanie

Nej jag vet, men jag gillar att sy och brukar sy upp byxor och kjolar, blir så när man har korta ben. Sitter den inte bra kan jag alltid skicka tillbaka...

2007-10-12 @ 21:02:45
URL: http://stephaniessecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback