Du ska vara stolt!

Eftersom min bror H blev så glad över att bli nämnd här i min blogg så får jag väl ta och skriva lite mer, bara för att styrka hans självförtroende!
Du ska veta att vi alla är väldigt stolta över hur du kämpat dig upp från den absoluta botten till den soliga toppen! DU ska vara stolt över att den bragd du genomfört- för det är det! Det är inte alla som klarar läsa in hela högstadiet på 1 år (med superbetyg) och du borde fungera som en inspiration för alla som nån gång varit deppiga eller trötta på skolan och t.o.m livet!
Kämpa nu vidare, vad är 3 år på gymnasiet jämfört med de 4 år som varit?
Och låt INGEN (du vet vem jag menar) tro att du är mindre värd än vad du är! Du är allt du har så var rädd om dig!
167956-145
Smile and be happy!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Javisst var de! Jepp, scorett var det. ;)
Blev så ledsen när de satt så dåligt runt vaderna, men men! Det finns andra hetingar som väntar på mig. ;)

Postat av: Helen

Så fint skrivet, jag blir så glad :)
Äkta syskonkärlek hehe.
Önkar din bror lycka till :)
Ha en bra kväll

2007-10-09 @ 18:19:17
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: mamma helena

ja kan inte skriva nåt, typ....för jag bara gråter!!! Det finns två saker jag LYCKATS med i mitt LIV, å det rättså djävla rejält, å de e mina BARN. TACK GUD FÖR DOM!!!!(å några andra själar som jag fångat i skolan, för de vet ja, för de har dom sagt!)älskade barn å ungdomar...

2007-10-10 @ 10:12:55
Postat av: olivia

åhh vad fint sagt om din bror :)
ja och önka honom lycka till.
som sagt 'keep smile and be happy' :D

2007-10-10 @ 18:39:08
URL: http://bloggissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback