För helvete!

IRRITERAD!!!!!!
Har precis varit på badhuset och simmat (1500 m för den som är intresserad...) och vad hamnade jag i om inte värsta jävla gatloppet!
Det var feta tanter, gubbar i för små speedos, skräniga blattar, äckliga småungar och det värsta av allt: dessa medelålders satarna som TROR att de kan simma lika fort som en själv, men som sinkar ner en så pass att man förlorar all sans och börjar svära mitt framför barn- bassängen!
Såklart fanns där ju också de obligatoriska fjortisarna som kommer 2 och 2 och helt enkelt bara MÅSTE simma i bredd! Jag vill hålla deras huvud under ytan tills all jävla kajalpenna försvunnit...
Som om inte det var nog hamnade jag bakom en kille som hela tiden simmade på rygg! Man kan INTE simma på rygg när det är 20 pers på 2 banor OCH den här lilla skiten skulle såklart tävla med mig och simma MITT I allt så man inte kom förbi!
Och för att göra det hela ännu, ännu bättre står det JUST NU en unge och skriker rätt i örat! FINT DET!
OCH imorgon ska jag flytta hem till mamma igen...
Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback