Jävlar, jävlar, jävlar!

Igår satt jag hela kvällen och skickade ansökningar till olika jobb i Oslo och Kristiansand! Jobbigt! Men situationen här hemma har blivit LITE pressad, nu när det går lite segt med D's jobb...
Som det ser ut nu måste jag flytta hem till mamma IGEN en vecka eller två och sen...vet jag inte! Måste hitta ett jobb i Norge eftersom det är det enda alternativer jag har. Tänker inte stanna här, no way! Jävlar, jävlar, jävlar! Att bo med mamma o H är ohållbart i längden, det fattar ju alla!
Alltså: leta jobb i Norge och så får Daniel följa med!
Så får det bli!

Kommentarer
Postat av: mamma helena

ja, du e välkommen ett TAG! men tycker ni kunde sköt det hela lite bättre!

2007-10-24 @ 11:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback