Naken

Jag är sååå trött idag!!! Men det kan inte hjälpas, det blir ju födelsedagsfest i metropolen Bromölla ikväll! Tjoho...
Gårdagens i- landsproblem: igår var jag uppe i stan för att hitta en rejäl vinterjacka. Jo eller hur!!! Är sugen på en vanlig svart kappa, men de är ju jättetunna, eller vill jag ha en typ grön militär-vintrjacka, men de finns typ inte!! Åhh, cravings!
Hittade dock en ganska ok svart skidjacka på Bik bok, men den är en annorak= skitsvår att ta av och på!
Jag stångar mig blodig, jag kommer att få gå naken i vinter!






Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Kate

Tack för kommentaren. Du är visst inte den ända som gillar brunt hår med gröna ögon :)

Postat av: Kate

Tack för kommentaren. Du är visst inte den ända som gillar brunt hår med gröna ögon :)

2007-10-28 @ 02:10:10
URL: http://katekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback