Så får det bli!

Mina tankar går nu till den avlidna 16- åringens närmaste, vad fruktansvärt onödigt och tragiskt!
För er som inte riktigt hängt med så kan jag meddela att den 16- åriga pojke som misshandlandes i Sthlm i helgen nu avlidit av sina skador. De som gjorde detta var alla födda -91, alltså är de 1 år yngre än min supersnälla bror!
HUR KUNDE DETTA FÅ HÄNDA?
Frågan vi måste ställa nu är: varför gör vi inget åt detta ökade våld? Det gäller ju inte bara ungdomsvåldet utan våldet överlag, allt från våldtäkt till mord!
JAG tänker inte acceptera detta och har nu bestämt mig för att göra något åt alla orättvisor i världen! Jag SKA åka till Washington och bli journalist, jag SKA engagera mig och jag SKA göra en skillnad! Kan jag förändra livet på en endaste människa någonstans i världen ska jag dö med ett leende på läpparna...
Så får det bli!


Kommentarer
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Rätt påt tjejen! Kör hårt! Jag är bakom dig!

Postat av: Linnea

Kör hårt.. om du vill börja nu så kan du gå på demostrationen på sergels torg den 12/10 för att bekämpa gatuvåld !

2007-10-08 @ 11:23:11
URL: http://livefromkl.blogg.se
Postat av: ROSE

haha, är du lik en golden? Jag tycker inte att du ser så lik ut :P

2007-10-08 @ 12:36:47
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: L I S A

Tack :]
Det skulle vara roligt!

2007-10-08 @ 16:27:17
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: L I S A

Tack :]
Det skulle vara roligt!

2007-10-08 @ 16:27:22
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: mamma helena

det är fruktansvärt...kan inte fatta, å det gör för ONT att tänka tanken ut bara, vad har dessa msk som utför en sådan fruktansvärd handling i huvudet? Vad är det som går snet?!?? Mina tankar går till 16/skulle fylla 17 i månd, (samma ålder som min son å som e världens snällaste) familj...Bella snäckan bara tuta å kör, det vet jag att du klarar, å sen vill jag till USA igen...

2007-10-09 @ 11:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback