Utflykt i äpplets tecken

I ett försök att ta tag i mitt liv hälsade jag på farmor och farfar i metropolen Bromölla. Det var jättetrevligt och vi pratade, som alltid, om resor! De har varit överallt och rest och upplevt och de är inte ens gamla (enligt mig)! Det är så det ska se ut!
Skulle egentligen lärt mig cykla
enhjuling också idag, men heyheyhey- hold you horses! Har man överdrivet mkt fritid som jag så finns det en dag att fylla imorgon också ;)!

Igår var vi (jag, D och svärföräldrarna) förresten i Kivik och kollade på äppeltavlan. Den föreställde Linné och var jättefin! Att man kan göra en sån stor tavla av ÄPPLEN! Därefter köpte vi i äkta fransk anda baguetter och lite annat smått och gott och hade lite picknick i den österlenska blåsten! En mycket trevlig dag som avslutades med hemlagad kebab i pitabröd! Gott!

Linné och ost till picknicken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade också en mysig dag,trots den lite kyliga
vinden!

2007-10-10 @ 11:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback