Absolut godis!

Det var ett tag sen jag skrev, men nu e jag här igen!!!
Jobbade i lördags på en födelsedagsfest (eg 2 stycken som fyllde år), inte så jättekul, men mkt pengar! Jag har ALDRIG sett så mkt godis som de hade där- ja menar, visst i affären och så, men någon hade faktiskt köpt detta!!!
  Härligt, men farligt!
I söndags var det dags för kalas hos mammas svåger, jag vet- hade jag eg. behövt gå? Men men...
Svågern jobbar på Absolut i Åhus och får därför en massa exklusiva (?) flaskor etc., bl.a. en "Absolut New Orleans"- flaska! Den säljs enbart i USA (eller bara i New Orleans?) och pengarna går till att bygga upp det som förstörts efter orkanen Katrina! LITE häftigt!

Idag har jag och D bara glidit runt på stan, fikat och handlat mat, det var ganska gött det med!!!
Men gränsen gick när D skulle strosa runt på biltema, då satt jag jvl i bilen!
Snart top model- dags!!! Fint!
167956-100
Glad väntan i bilen!

Kommentarer
Postat av: mamma helena

du e sååååå fin snäckan, som vanligt!!!

2007-09-10 @ 14:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback