Dejlige Danmark!

Idag har vi  (jag, D och mamma) varit i Danmark, närmre bestämt Helsingör! Har handlat salta pingviner, vin o bacardi och käkat supergod mat!
Helsingör är verkligen en jättemysig stad. Hela jävla Danmark är som en stor mysig grotta där alla lever som de lär och lodisarna är en del av din familj! Sådär härligt...! Skulle inte tveka för en sekund för att flytta dit om jag bara... Hmmm... Varför hindras man alltid av detta "om jag bara"... Irriterande.
Köpte dunkvin för 70 dkk och Bacardi för 109 dkk- LITE billigare än storebror- ser- dig- Sverige!
Sen fikade vi på vad som sades vara Danmarks äldsta bageri. Där drack vi varm choklad som både luktade och smakade svampsås och åt chokladkaka som hade räckt till hela försvaret (tihi...)! 
En mycket härlig dag som avslutas med en mycket härlig kväll i tv-soffan!
     
    

PS: Varför har "Skånemedia" ringt till mig- de betalar ut mina löner från Kristianstadsbladet! Antingen vill de ge mig mer jobb/pengar/ what ever eller har det blivit ngt fel med min lön, man kan ju undra vad det är liksom! 

Kommentarer
Postat av: mamma helena

varför ser det ut som jag har en tandställning?

2007-09-09 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback