Konstig hund

Idag blev vi "adoptivföräldrar" till hunden Sally som är "vår" över helgen!
Ok, jag erkänner- jag själv är inget fan av hundar överhuvud taget. De är tråkiga, krävande och luktar illa, men stackars D som aldrig haft djur i hela sitt liv (förrutom vår mysiga/fina/söta/underbara katten Heidi förra året) är lika överlycklig som en tjockis på en smörfabrik och leker och stollar som aldrig förr!
Jag vill gärna se mig själv lite som ett helgon (kan man säga det?)...ja...helgon, som skänker honom lite glädje i form av en tax!
Så himmla snäll jag kan vara ibland...!
Just nu ligger hunden i vår supersköna fåtölj och slickar på den?!? Varför gör hon det?
167956-134

Daniel och hunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback