Otroligt orolig

Idag har jag bokat en tid till min läkare. Varför?
Därför jag är riktigt orolig över att det kan vara något allvarligt fel på mig! Sedan årsskiftet har jag blivit mer och mer
disträ/vimsig. Detta kanske inte låter som ett jätteproblem, men för mig som alltid haft full koll på mina saker är detta så jädra oroväckande...
Jag har inte ens lämnat lägenheten idag för jag blivit så deppig över tanken att jag kanske är en av alla människor som kanske drabbats av en allvarlig sjukdom...

Jag glömmer vart jag lagt nycklar, plånbok, mobil, pass etc och jag tappar bort mobiler och kontokort! Detta är INTE bra! Har jag blivit oansvarig, är det det som är grejen? Varför har jag blivit så oansvarig att jag inte kan hålla reda på de matriella saker som jag behöver allra mest?
Och varför dricker jag helt plötsligt så mkt när jag är ute, det är som att jag inte har någon spärr längre... Jag hade ju en spärr innan, men nu kantas alla söndagar av ångerst eftersom minnesluckorna blir tätare och tätare...
Jag vill inte vara så här, jag har alltid varit "the good girl"... Jag vill inte bli sjuk eller alkis, jag vill inte göra andra människor irriterade och besvikna (jag vet att man blir det för det blir jag när ngn annan glömt ngt)!

Jag känner mig helt tom, tjock i huvudet... Jag fattar liksom inte- jag har superkoll på inte så viktiga saker, men inte ovanstående...
Jag fattar inte varför... Tänk om jag verkligen är sjuk?

Kommentarer
Postat av: mamma helena

du e inte allvarligt sjuk totte, du e bara vimsig just nu!!! love U mamma

2007-09-20 @ 15:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback