På väg in i dimman!

Klockan är 22.08 och jag sitter här i lägenheten lite sådär salongsberusad och ser fram emot kvällen!
Har druckit ett glas rävgift (vin) och en flaska öl för er som antecknar.
Jag gillar at vara (lagom) full, jag gillar känslan, gillar att man snackar med ALLA etc. Jag vet att det kanske låter illa i nyktra öron, men det är trevligt att sitta i goda vänners lag och snacka och "smutta"! Ta en paus från video-hyrandet för en jävla kväll etc!
D har sagt till mig att jag inte ska bli för full ikväll (har ni någonsin hört en pojkvän säga detta? Jag måste vara alldeles för full alldeles för ofta...), men det ska jag INTE! Jag råkar att gilla den mobil jag har nu...

Love allihopa, bakisblogg följer...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback