Serious cravings!

Har fått absolut inga pengar efter löning och självklart hittar man då förståss en massa saker som ger en seriösa cravings!
Sen blir det ju inte bättre av att när man verkligen hittar något man verkligen vill ha så finns den inte att få tag på någonstans! DAMN!!!!

Någon som vill sälja- jag har pengar...NOT!
Såklar har vi då inte pengar till att KÖPA saker, inte ens på IKEA, men gud vad jag vill ha denna soffa!!! Cravings!

Inte nog med det- idag måste jag köpa födelsedagspresent till D för han fyller år på lördag! Jag har no freaking clue vad jag ska köpa- han önskar ju sig inget! Tips?
Nu: tvättid och simmning!

Kommentarer
Postat av: sofie

ååååh vilken fin klänning. nu blev jag kär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback