En ljusglimt i tillvaron!

Jag vet inte om jag berättat detta en gång tidigare, men det är fasen så roligt att jag berättar det igen!
När jag och D precis kommit till Kambodja, trötta, svettiga och alldeles överväldigade av fattigdomen, smutsen och ljudet fick iaf jag ett gott skatt åt denna lilla incident: Vi satt på busstationen, täckta av flugor, när en flicka kom fram och satte sig bredvid oss. Efter ett tag frågade hon mig (på perfekt engelska såklart) "is this your girlfriend?", typ, jag tror väl hon menade om D var en tjej/ min tjejkompis! Vid detta tillfälle hade D hår ner till axlarna, och sen har han ju väldigt snygga, väldigt tjejiga ben! Jag och D fick oss ett gott skratt- man måste ha humor!
Haha, ja det var hur roligt som helst, med tanke på att det inte är första gången han blivit misstagen för tjej (han har även blivit misstagen för min lillebror en gång...)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback