Finns det inget annat sätt?

Gick upp samma tid som D när han skulle till jobbet- och jag som är ledig idag! Men jag kan inte sova... Varför? Mensvärk... (Ett av de fulaste orden i hela världshistorien by the way...) Blir som invalidiserad i sådär 2-3 dagar och får verkligen skitont! Vissa säger att det går över bara man fött sitt första barn, jag undrar: finns det inget annat sätt? Tänk när man väl fött ungen, men ändå inte blir av med smärtan. Då står man där- skitont i magen och med en äcklg unge på armen- dubbel nitlott...
Haha, roligt inlägg va? Mens, mens, mens... Bla, bla, bla!

Kommentarer
Postat av: Marek Stefaniak

Hej Izabella! Om jag förstått det rätt ska du börja plugga i Lund till hösten. Jag är nyhetschef på studenttidningen Lundagård och söker efter en novisch som kan skriva en krönika. Är du intresserad? Ring mig på 0768-940476.

/Marek Stefaniak

2008-08-01 @ 12:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback