Konst på jobbet gör en glad!

Denna fina tavla möttes jag av sista dagen på jobbet! I dötid hade en arbetskamrat ritat en bild av alla oss som jobbar på caféet- så sött!

Den längst upp, näst längst till vänster (den med knut) är tydligen jag ;)! Lik?


Söta Johanna från Skövde, lika trevlig som alltid!

Kommer sakna mina fina jobbarkompisar, men jag kände att det var dags att dra vidare nu. Hade inte velat jobba där för alltid. Den enda intellektuella stimulansen man fick var när man räknade ut hur mkt växel kunderna skulle ha tillbaka! Inget för mig... Inget för någon tror jag, känner att både kropp och psyke är sååå trötta efter att inte ha varit tillåten att ha en dålig dag och för att man inte har haft råd att vara ledig! 
Jaja, nu väntar en härlig (?) vecka hemma hos mamma! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, ska du dra hem nu?! =/

Postat av: Martina

ska du vara i kristianstad en vecka? kanske kan ses då? om du vill såklart.

2008-08-18 @ 22:27:43
URL: http://martinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback