Nomaden från Bromölla...

Jaha, nej, nu får vi uppdatera här lite! Sitter just nu i det underbart sköna soffan, käkar popcorn, kollar på OS och surfar runt lite! Jag kan komma på värre saker att göra ;)!
Är inne på sista jobbveckan nu, bara imorgon och på fredag kvar. Sa hejdå til min chef idag (han är fri resten av veckan) och det känns faktiskt riktigt, riktigt vemodigt! Speciellt som man har varit här i snart 3 månader och verkligen gjort sig hemmastadd! Tror detta har varit det första jobb som jag faktiskt kunna stå ut med- mest tack vare alldeles underbara arbetskamrater!!! Nu får man bryta upp ännu en gång, men förhoppningsvis har jag denna gång skapat en plats för mig som jag tryggt kan återvända till, både fysiskt och psykiskt! Har ju varit på "resande fot" ni snart 2 år nu, nästan som en nomad ;)!
Visst, det var lite jobbigt m D i början, men sen skärpte vi till oss båda två och nu ska man lämna allt! Avsked är aldrig lätta...

Sa ju innan att jag skulle gå in i denna "resa" med en ny inställning, både jobbmässigt och förhållandemässigt och det tycker jag faktiskt att jag har lyckats med! Över förväntan!
Detta året har varit ett år som handlat om att växa, att växa upp, acceptera sig själv och utveckla sin egen speciella personlighet!
Jag tycker väl att jag är en bra bit på väg iaf?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback