Och sen så åkte vi till thailand!

(Detta skulle publicerats i fredags, men strulade till sig!)
Nästan iaf! Efter att ha fått kramp i skrattmusklerna efter stand upshowen i fredags (landskamp Sverige- Norge, Sverige vann såklart!) så drog vi till ett ställe som heter
Yaya's där vi käkade thaimat! Restaurangen är inredd precis som en gata i Thailand, med neonljus och blinkande ljusslangar, tuktuks och plasttallrikar! Maten var såååå god och tro fan i mig att det var billigt också (för och vara oslo)! Så ska det vara!
Därefter mötte vi upp mina jobbarkompisar för en öl (eller 4) på en "klubb" som heter Lektern. Såååå kul att de tog sig tid att samlas och träffa mig en sista gång innan hemfärd!!! Kommer sakna Oslo, jobbarkompisarna och framför allt D så OTROLIGT mkt! Satt där hela kvällen så det blev väldigt lungt, men eftersom jag börjar bli till åren kommen är det ju allt man orkar med ;)!

Det var tom thailändskt klimat nere i den där restaurangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback