Vem ska man se upp till om inte mamma?

Jag ska åka hem till mamma och brorsan snart... Det är med skräckblandad förtjusning jag sätter mig på tåget till Kristianstad för att återse "familjen" efter 3 månader som immigrant. Det är nämligen så att både jag och min kära mor har VÄLDIGT hett temprament och när vi bråkar slår det gnistor! Jag vill gärna tro att jag växt upp och ÖVER sådant tjafs, men visst är det så att ens föräldrar lockar fram ens sämsta sidor?
Sen är det det faktum att jag är brutalt ärlig och uppriktig som inte går ihop riktigt med hennes dominanta sinne! Men det är ju ändå min mamma, min bästa vän och jag älskar henne! Jag älskar att hon är så cool och ser så ung ut, har fina kläder och att vi kan prata om allt, bli fulla tillsammans och att hon är supersocial osv!
Vem ska man se upp till om inte ens mamma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback