Bortappat busskort

Idag är det fredag, om än dock en grå sådan så hoppas jag att den blir FAB! Egentligen skulle jag haft lektion nu, men jag hittade inte mitt busskort så följdaklligen missade jag bussen och jag VÄGRAR betala (ska hem till K-stad också) när jag vet att det finns någonstans i stöket!
Läget i Lund förändras om dock långsamt. Stötte på en journaliststuderande kille och utnyttjade genast honom genom att fråga hur stora chanserna var för mig att komma in på programmet. Han så då att det underlättar om man blivit publicerad innan "ffwwwtt" sa jag, "det har jag blivit i 4 1/2 år! "Jaaa", sa han då ska det inte vara några problem för dig!!!Har även varit på intervju på tidningen "Lundagård" så håller vi tummarna!
167956-321
Happy friday from hell!

Kommentarer
Postat av: mamma helena

tummem vännen...

2008-02-12 @ 10:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback