Kärlekspar, vänskapspar och en rejäl fylla!

Kom på att jag inte berättat något om min partyhelg i Stockholm ju!
Det hela började med att jag kände mig riktigt jvl nere pga av allt skit som hänt mig nu senast. Bestämde mig därför i ett flax att hoppa på tåget upp till huvudstaden för att tillbringa lite tid med kära Vivi! Sagt och gjort möttes vi upp på centralen och begav oss hem till henne för att bestämma vilka hyss vi skulle ställa till med de kommande dagarna. Vi impulsbestämde oss för att gå och se
R.E.A på Hamburger börs och det var FAB! Vi hamnade längst fram och badade i Anders Lundins och c/o svett (bilder kommer senare)! Så kulturellt ;)! Dessutom spottade vi Tobbe trollkarl och Baren- Meral- det ni!
Dagen efter blev det en trip till Naturhistoriska riksmuseet för att spana in dinosaurierna och allt annat som den svenska historian hade att erbjuda- mycket trevligt!
Därefter köade vi utanför systemet i en halvtimme och sen följde det vanliga raseriutbrottet pga total avsaknad av kläder att ha på sig inför kvällens utgång. När vi vid 21.30 äntligen kommit till ro med vår outfit raggade vi upp ett gång killar som precis skulle åka taxi in till stan att komma upp och förfesta med oss! De skickade lydigt iväg taxin igen och erbjöd oss sitt sällskap som ju dock visade sig vara inte särsklit kul...men men, man kan ju inte få allt!

Väl inne i stan hamnade vi på något slags bar/pub/discoställe där vi mötte upp med vän-kretsens nyaste kärlekspar, något som såklart fick en något berusad Bella att febrilt vilja ringa till D och skälla ut honom. Som tur var hade jag i en av mina ljusa stunder tidigare på kvällen lagt in D's nummer på Vivis namn så det slutade med att jag ringde henne hela kvällen! Phu!
När kvällen av olika anledningar började ta slut (för oss dvs) tappade vivi bort nycklarna till lägenheten, men turligt nog hittade vi dem i skogsdungen där hon kissat en stund tidigare! Det hela avslutades med kedjerökning ut genom köksfönstret (trots att det fanns balkong?) och kastandet av diverse förbannelser på allt vad män heter...
Ja jävlar....var det någon som sa bitter?
Kärlekspar, vänskapspar och en rejäl fylla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback