Mitt liv som det ser ut nu!

Hej igen gott folk!
Jag kanske skulle skriva lite om mitt liv här i studentstaden Lund? Japp, det gör jag!
Jag läser
Mänskliga Rättigheter (MR) på universitetet och vi tillhör teologkåren (ja- det gör prästerna också...)! Detta vill jag inte syssla med resten av mitt liv, men ibland så blir det som det blir! Nästa termin SKA jag börja på läkarprogrammet har jag bestämt...
Jag tillhör Wermlands nation och jag tycker att den är sådär för att vara ärlig, jag trodde nog att nationerna skulle spela större roll än vad de egentligen gör!
Jag bor på Östra Torn, vilket ligger lång åt helvete utanför Lund (10 min på cykel från centrum) i ett gammalt, gammalt hus med trägolv och sovloft och delar det med ca 12 andra sunkiga individer! Jag ska flytta snart (hoppas jag)...
Jag är med i VarGlad Spexarna som denna termin sätter upp "Amazonernas Återkomst". Utskottet jag är med i heter "syeriet", jag syr alltså dräkterna! Fashion!
Jag ska också börja skriva i Lunds studentblad(Lunds nations tidning) och på tidningen LUNDAGÅRD!!!!! Oj vad det kommer att se bra ut på mitt CV!
image370
Och ja, jag gillar att fota mig i provrum på HM ;)

Kommentarer
Postat av: Emeliie

läcker jacka!! =)

Postat av: Fridah

Hallå! Jag tänkte tipsa dig om en ny tävling som jag har på min blogg där du kan vinna en egendesignad klänning av Liv Hanell Designs. Om du själv inte kan eller vill ha den, kan du ju ge bort den till någon i pressent. Eftersom att det bara finns ett exemplar av den här klänningen så blir du ensam om den. Kolla in bloggen :)

- http://fridahcharlotta.blogg.se/1204050634_n_det_kan_inte_vara_s.html -

Kramar, Fridahcharlotta

2008-02-27 @ 13:56:31
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback