Att resa är att leva!

Jag älskar verkligen att resa, det gör hela min dag, hela mitt liv! Älskar att bara åka fram och tillbaka, hit och dit lite överallt om så bara för någon/några dagar!
Jag anses tom att en tågtripp till Lund räknas som en resa, allt för att göra mig själv lite gladare och äventyrligare ;)!
Det är fantastiskt tillfredställande att kunna göra det trots att man inte har så mkt pengar (jag säger bara SJ "sista minuten"- billigt och miljövänligt)!
Förra året flängde jag till Australien, Thailand, Kambodja, Danmark och Oslo och bara detta året som gått har jag hunnit med Oslo, Lund (det räknas faktiskt!), Stockholm (partyhelg) och Malmö! Jag ÄLSKAR det!!!!
167956-214
Ni kanske märker att det inte kommit några nya bilder? Detta beror på att när jag i all min hast lämnade Oslo glömde min lilla sladd!
PS: Kommentera mera!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh håller med till hundra procent! klarar inte av att vara på ett o samma ställe i mer än några veckor:P sen måste jag bort igen. kom nyligen hem från en skidresa och sitter redan här o bokar in en ny:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback