Den äkta varan?

Som nybliven halvsingel så har man ju börjat fundera onödigt mkt på vad min "typ" är, t.ex. killar.
Jag har alltid haft svårt för korta killar, dvs de som är kortare än mig, det känns biologiskt fel på nått sätt... Sen tycker jag alltid de är obehagligt med dem som är lite sådär polacksmala och bleka och går lite kutrygg- aktigt... Jag vet att vissa gillar den stilen, lite att ta hand om, ge självförtroende till osv.... Nej, inget för mig!

Jag tror jag faller för ena rediga karlakarlar, de som är minst 15 cm längre än mig, ser väldigt manliga ut- typ markerade kindben, mkt hår, de som jag på nått sätt tror kan beskydda mig, kort och gott; de som har "stake"... ;)
Jag kan ju ge ett exempel:
Jag äääälskar Johnny Depp, men jag har väldigt svårt att föreställa mig MED honom pga av att han är ganska tanig, han är liksom alldeles för perfekt!
Dock attraheras jag ganska lätt av killar som Vince Vaughn och Antonio Banderas, inte bara pga av deras utseende, men för att de ser ut som RIKTIGA män (långa, håriga och rejäla)!
Hmmm...detta är ju konstigt! Jag fattar ju att det beror på något biologiskt, men hur kan vi alla vara så olika?

Kommentarer
Postat av: Per

Dubbelmoral ?

Du gillar långa killar.

Men du attraheras av Antonio Banderas som är 171 cm. Det är ju inte så jättelångt. Då är ju Johnny Depp längre med sina 175 cm.



Typiskt tjejer med dubbelmoral. Dom säger att längd osv är så viktigt. Men i slutändan spelar det ingen roll.

2008-06-10 @ 18:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback