Det blev visst inte som jag hade tänkt mig...

Oj vad det har hänt en massa sen senast! Man har hunnit fira jul, blivit dumpad på 6-årsdagen, rest förkrossad tillbaka till Oslo, rest hem från Oslo- allt detta på typ 1 vecka! Ajajaj, man kan väl säga att livet inte är tipp-topp just nu...!
Som planerna ser ut nu så ska jag fixa en lgh/rum i Lund, hoppa på en kurs/program och börja leva MITT liv, bli en "skolflicka" igen! Det ska bli skönt och sen får vi ju se vart hän allt det andra bär...
Så nu säger vi HEJ existensminimum, skorpor och bakfylla jag VÄLKOMMNAR DIG SÅ GÄRNA!
Uj, måste nog avsluta nu, håller antingen på att bli sjuk eller så är min halsbränna ett reslultat av den senaste tidens panikångerst-hafsande-tröstätandet/svälten...?
image267
Bye bye Oslo, hello Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback