Det nya livet!

Ooojjjjj, det var visst ett tag sen det uppdaterades här!
Mycket har hänt ska jag säga, bl.a har jag hunnit börja läsa fysik i Lund, men kände i princip direkt att jag ALDRIG skulle vilja jobba med ett yrke som innehöll så mycket som jag tyckte var svårt. Därför hoppade jag på Historia 1-20p (eller 1-30 hp som det heter nu) för att FUNDERA (på vad jag ska bli).... Fundera var ju det jag skulle göra egentligen, fast i Norge....
Har hittills fått pendla fram och tillbaka till Lund, men idag har jag äntligen hittat ett superfint rum i ett kollektiv i en gammal charmig villa! Priset är bra, rummet är bra, det finns stor chans till mkt party så jag hade väl i princip tackat ja innan jag sett det! Det jobbiga är ju att nu ska mina grejer ner från Oslo.... MERD!
Så så är det, känns fortfarande rätt ensamt, men jag hoppas verkligen att jag ska få komma på fötter denna gången...
image302
Bakom fönstret längst till vänster ligger mitt lilla fina rum!

Kommentarer
Postat av: kristin

åh shit vad mysigt det ser ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback