Don't go breakin' my heart...

Jag har alltid trott att man kan dö av ett brustet hjärta, frågan har bara varit: hur lång tid tar det?
Jag tror nog att jag kan ha svaret på den frågan: det går fortare än du anar...
Jag trodde att jag var ok, att jag kommit över chocken och accepterat det som hänt, men icke...
Från den 26e december tom dagens datum har jag genomgått en hel livstids sinnesstämmningar och detta tog ut sin rätt för några dagar sen.
Efter en totalt misslyckad Oslo- comeback sa min kropp slutligen ifrån och "kollapsade"... Låg till sängs och spydde så jag skrek utan att må något bättre, sov 15 h, var vaken ca 5 h och sov ytterligare 15h... Den enda orsaken till detta tillstånd jag kunde komma på var brustet hjärta eller en immunförsvarskrasch orsakad av en psykiskt kollaps...
Jag mår bättre nu, men du ska veta D att du är inte den enda som kommer att behöva tid för att läka, det du gjort och hur du skött detta har påverkat och "skadat" mig mer än vad jag nånsin trott att du skulle kunna göra...

Kommentarer
Postat av: mamma helena

håller med å många med mig...du reser dig vännen, lund her you come, right?

2008-01-08 @ 11:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback