Jag bjuder på denna,...

Nu blev det visst en sån här liten musikeftermiddag, men det kan inte hjälpas!
Jag tycker verkligen att jag har ovanligt bra musiksmak, dels för att jag inte hänger upp mig på om en bra låt är gjord av Britney Spears eller Rihanna, utan lyssnar på den för att den är förbannat bra! Och dels för att jag har så varierat "musiköra", jag kan i princip lyssna på allt (förutom Billy Talent och möjligtvis Basement Jaxx...)! Tro mig, flera oberoende människor (mest killar) har sagt att jag har GRYM smak ;)! Och eftersom detta är MIN blogg så får jag lov att vräka mig i självbelåtelse!
På tal om Brittan så måste jag säga att hennes nya album är riktigt, riktigt bra! Vilken brud alltså som orkar dra av ett av årets (?) bästa hitlåts-album när hon så uppenbart gått lite "bananas"!
Lyssna på denna, den ÄR bra:
http://www.youtube.com/watch?v=89oS4SN4mNg&NR=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback