Singel- bra eller anus?

När jag vaknade idag var jag supernere, tanken på att D skulle ha horat runt i Norge under lördagsnatten var väl inte den trevligaste precis...
Att min bästa vän befinner sig lika långt iväg, nämligen i vår kära huvudstad gjorde inte saken bättre...
Usch usch alltså... Dock blev jag på bättre humör när jag stegade in på Subway efter ett tankedödande simpass och till min glädje märkte att killen vid disken (helt ok-snygg) var överdrivet trevlig...ja...kanske rent av flitig (eller så hade vi träffats förr, men jag kände inte igen honom? Eller så är han ett stort fan av min blogg och jag kommer att få äta upp detta sen;)?)!
Strunt samma så var det väldigt trevligt att få känna sig lite uppskattad, speciellt när man osminkad och rufsig i håret stegar in med en vansinnig, hungrig blick.

Människan måste ha något speciellt radarsinne/singelsensorer för det är inte klokt vad det är fler killar som kollar in en nu för tiden! Jag menar, snackar vi nyår var man ju ett hett byte (kan dock berott på att jag var den enda svenskan där! Exotiskt värre!)!
Ännu en positiv grej och där vet jag att alla tjejer kommer att hålla med mig är att när man blir dumpad går ner ganska rejält i vikt! Jag får numera rulla upp mina byxor i midjan så att de ska stanna kvar! Det är framgång det!

Jag läääääängtar så till Lund och alla snyggingar där! Ska bli skönt att slippa tänka på ni vet vem och för första gången på länge inte bli svartsjuk utan GÖRA en annan svartsjuk! Kanske jag kan få ett RIKTIGT liv för första gången på flera år?


Kommentarer
Postat av: mamma helena

singel e BRA!!!

2008-01-15 @ 09:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback