Gräsmattehäng

Inget jobb idag heller- 2 dagars ledighet är lyx så idag får det bli gräsmattehäng. Orkar inte dra till någon strand idag, inte så kul och "upptäcka" ensam! Fast nu är det ju ett VÄLDIGT intressant program om hajattacker på TV så solen får kanske vänta i en timme till...?! Att någongång få se haj, speciellt vithaj eller tigerjhaj är verkligen en av mina största drömmar!

Varför använder jag bara min ganska usla mobilkamera när jag har en alldeles utmärkt digitalkamera?

Är förresten så förbannat ressugen nu! Kom ju hem från Oz för ca 1 år sedan och har inte varit på ett flygplan sedan dess! Det känns konstigt och framförallt väldigt, väldigt ovant! Förra året låg ju rekordet på 3 flygresor på en vecka! Nu är jag uppe i noll om året... Men förhoppningsvis blir det ändring på det senare i år, planerar att ta en New York-weekend, någon som vill följa med?

D visar sin bästa sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback