He's back!

Och nu börjar allvaret! Jag antar att det inte borde vara så himmla svårt, jag menar- vi känner ju varandra så bra och vet vad den andra vill och inte vill?! Det som är svårt är att inte låta det "get o you", t.ex. när han gör en viss sak som jag ogillar, men som kanske är en bagatell... Jag måste få ännu bättre självförtroende och bli mer självständig, eftersom jag absolut INTE vill bli lika beroende som jag var förut! Det var ett helt annat liv och jag planerar inte att må så kasst igen!

Dagen idag annars: Somnade i solen ute på gräsmattan och det var sååååå nice! Mina fötter är tacksamma! Därefter var det inte många knop och mitt mål idag var att "bounda"!
Imorgon funderar jag på att glassa inne i stan, kanske fika lite?! Varför inte? Min sugardaddy is back!

Kommentarer
Postat av: Linnea

lycka till vænnen! och glassa på :)

2008-07-02 @ 11:20:05
Postat av: Linnea

Lycka till vænnen! Och glassa på :)

2008-07-02 @ 11:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback